»Izmed številnih ponudnikov smo se odločili za družbo iz Slovenije, CDE nove tehnologije d.o.o.. Prepričali so nas z bogatim naborom dobrih praks, dolgoletnimi izkušnjami na področju implementacije in vodenja sistemov za podporo potrošnikom (kontaktni centri, CRM sistemi, CIM sistemi itd.) ter predvsem z razumevanjem naših zahtev in pričakovanj. Izbrali smo partnerja, ki skupaj z nami sledi našim poslovnim vizijam in razvoju ter nam s svojimi rešitvami pomaga dosegati zastavljene cilje. Njihova zanesljivost, strokovnost, kakovost, inovativnost in predvsem fleksibilnost nam vsak dan potrjujejo pravilnost naše odločitve.
V letih sodelovanja smo tako skupaj zasnovali in implementirali učinkovit sistem za podporo uporabnikom in upravljanje odnosov z našimi potrošniki tako v Sloveniji kot tudi na Hrvaškem, v Srbiji ter Bosni in Hercegovini. Poleg postavitve lastne rešitve nam CDE.kontaktni.studio z visoko usposobljenim kadrom 24 ur na dan, vse dni v letu, nudi storitev podpornega kontaktnega centra na najvišjem kakovostnem nivoju.
Iskali in našli smo zanesljivega dolgoročnega partnerja, ki razume naše cilje, sledi trendom ter se s pogledom v prihodnost odziva na novitete in stalno izpopolnjuje svoje proizvode in rešitve. »
Goran Žarić
Vodja službe
Izvršno področje marketing in razvoj
Poslovni sistem Mercator, d.d.
»V obilici komunikacij, ki jih opravljamo z obstoječimi in potencialnimi naročniki, aktivno sodelujemo tudi s klicnim centrom CDE - ProKontakt. Njihov profesionalen odnos, hiter odziv in podrobna poročila so razlogi, ki posledično prinesejo učinkovitost v posredovanju točnih informacij in generiranju prodaje. So odlična alternativa našemu obstoječemu klicnemu centru, zato se veselim sodelovanja tudi v prihodnje in jih priporočam tudi ostalim poslovnim partnerjem.«
Ditka Maučec
Produktna direktorica, United Group
Direktorica prodaje in marketinga, Telemach
»Si.mobil klicni center je uporabnik CDE tehničnih rešitev že od samega pričetka svojega delovanja, torej od leta 1999. Sodelovanje s CDE specialisti vsakokrat potrjuje, da je CDE kompetenten, hitro prilagodljiv in proaktiven partner. Ob razširitvi našega dela smo se odločili tudi za najem storitev CDE Prokontakt kontaktnega centra, s katerim sodelujemo od leta 2009. Že prej navedene atribute odličnosti, ki so razlog za dolgoletno sodelovanje, je potrdila sredina ekipe kontaktnega centra, z odgovornimi in vedoželjnimi svetovalci, z veliko posluha za potrebe strank ter z znanjem, potrebnim za uspešno podajanje relevantnih rešitev in odlično uporabniško izkušnjo.»
Andrej Karašov
Specialist za korporativne rešitve
Si.mobil d.d.
»Izkušnja stranke je za naše poslovanje izrednega pomena. Potrebovali smo tehnološko rešitev katera bi nam pomagala dosegati zadovoljstvo strank z našimi storitvami in bi hkrati podpirala naše poslovne cilje. Izbrali smo CDE zaradi njihovih kompetenc, izkušenj in sposobnosti razumevanja naših specifičnih poslovnih zahtev in želja, naših delovnih procesov in nujnosti integracije sistema kontaktnega centra z zalednimi ERP sistemi. To je bilo leta 2006 in do danes nas niso razočarali. COCOS programske rešite ves čas sledijo tehnološkim novostim in nam hkrati zagotavljajo optimizacijo poslovnih procesov ob zniževanju operativnih stroškov. Rešitve COCOS kontaktnega centra (CIM rešitev) smo s časoma nadgradili tudi z COCOS outsourcing storitvami. Poleg izjemne strokovnosti kadra in kvalitete izvajanja storitev je prednost celovite rešitve tudi v sistemski, aplikativni in še pomembnejše DB povezljivosti našega in CDE kontaktnega centra. To nam omogoča enoten pregled nad vsemi interakcijami z našimi strankami, ne glede kdo jih izvaja, večjo fleksibilnost v številu potrebnih resursov za zagotavljanje optimalne podpore našim strankam in optimizacijo stroškov. Veseli smo, da smo izbrali CDE za našega dolgoročnega partnerja.«
Anita Kumrič
Direktorica
Horizont Skupina d.o.o.
»Družba CDE nam zagotavlja izredno profesionalno storitev upravljanje klicnega centra Sava Hotels & Resorts. Lahko rečem, da imajo zares odlično znanje na področju storitev klicnega centra, svetujejo pri izvedbi tako vhodnih kot izhodnih klicnih akcij in tržnih raziskav, so fleksibilni in pogostokrat pripravljeni tudi narediti marsikaj več… Njihovi operaterji so komunikativni, prijazni, izredno profesionalni in zelo hitro »posrkajo« znanje panoge.»
Saša Božič
Direktorica podpornih storitev v marketingu
Sava TMC d.o.o.
»Klicni.studio družbe CDE nove tehnologije je idealna podpora poslovanju našega podjetja in s tem posredno našim strankam, saj jim na ta način nudimo profesionalno storitev sodobne globalne virtualne pisarne. Globalna virtualna pisarna z zunanjim izvajanjem poslovnih storitev (outsourcing), ki zajemajo sklop pisarniških, organizacijskih, kadrovskih storitev in kontaktnega centra je stroškovno efektiven servis, prilagojen željam in potrebam vašega podjetja. Na voljo imamo moderno opremljeno on-line pisarno z vso potrebno tehnično podporo poslovanja, profesionalnim znanjem in izkušnjami. Z najemom pisarniških storitev prihranimo čas, zmanjšamo stroške zaposlenih in delovnega okolja, povečamo kvaliteto in organiziranost delovnega procesa ter vam omogočimo osredotočenje na ciljno in osrednjo dejavnost podjetja.«
Vesna Habinc
Direktorica
PROKS-BIRO d.o.o.
»Imam dokaj napet delavnik, ki traja od ranega jutra do poznega večera. Sem predstavnica renomiranih televizijskih programov za Slovenijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino, v okviru naše agencije pa tudi prevajamo in poučujemo tuje jezike v podjetjih. Dokler nisem poznala virtualne pisarne, sem se velikokrat zgražala sama nad sabo, češ koliko klicev zamudim v času, ko poučujem ali tolmačim. Mnogokrat se je zgodilo, da so v času, ko nisem mogla odgovoriti na klic, našli že koga drugega. Koliko zamujenih priložnosti!Seveda pri taki hitrosti in dolgih urah zasedenosti SMS ne zaleže, kakor tudi elektronska pošta ne, ker je potrebno odgovoriti skoraj takoj. Virtualna pisarna je primerna, do strank vljudna in korektna, zame optimalna rešitev. Zdaj sem lahko bolj umirjena. Lahko se polno koncentriram na poučevanje ali prevajanje, ker vem, da nove priložnosti zame zbira moj agent v virtualni pisarni. Jaz pa jih izkoristim!«
Vika Klasinc
Samostojna podjetnica