Verjamemo, da je skrb za naročnika prva in prava pot do doseganja maksimalne profitabilnosti kateregakoli prodajnega programa.

Verjamemo, da je skrb za naročnika prva in prava pot do doseganja maksimalne profitabilnosti kateregakoli prodajnega programa.

Okolje, v katerem delamo, ni brez razloga imenovano informacijska družba, za katero je značilna vedno večja hitrost izmenjave informacij in velika množica kontaktov. Pomembno je, da vsako podjetje najde zase najbolj optimalen način komuniciranja s svojimi strankami, ki je tako stroškovno učinkovit, kot tudi kakovosten in proaktiven.

V ProKontaktu verjamemo v zmagovito kombinacijo znanja, sposobnosti in posluha za naročnike. Vrsta let izkušenj, visoka raven strokovnega znanja in izkušenost agentov so zagotovilo za kakovostno izvedbo storitev.

Odločite se za ProKontakt in pomagali vam bomo povečati prodajo, podpreti aktivnosti direktne pošte, testirati neznane trge, razviti proaktivno komunikacijo z vašimi strankami, razviti dobre poslovne odnose in zagotoviti uspešno poslovanje.

Storitve odhodnega kontaktnega centra (24/7/365):

Primeri storitve odhodnega kontaktnega centra (24/7/365):
Pospeševanje prodaje
  • sledenje direktni pošti s ciljem prodaje izdelka ali storitve
  • prodajne akcije sorodnih ali dražjih izdelkov (up-selling in cross-selling aktivnosti)
  • masovna distribucija e-poštnih obvestil
  • masovna distribucija SMS obvestil
Direktna prodaja – telemarketing storitve
  • trženje izbranih storitev in izdelkov
  • promoviranje »last/first minute« ponudbe
  • pridobivanje terminov za zavarovalne zastopnike in mobilne bančne svetovalce
  • druge podporne telemarketinške storitve
Podpora prodajnim in poprodajnim aktivnostim
  • »follow up« aktivnosti o zadovoljstvu produkta, storitve
  • promocija novih produktov, storitev
  • proaktivna komunikacija s potencialnimi ali obstoječimi strankami
  • spremljanje »leadov«
  • klici dobrodošlice, itd.
Opominjanje – izterjava dolgov
  • opominjanje preko telefonskih klicev, e-pošte ali SMS sporočil kot podpora drugim aktivnostim postopka opominjanja
Ažuriranje baz podatkov
  • posodobitev in ažuriranje obstoječih baz podatkov (ime, priimek, neposredna številka telefona, elektronski naslov, funkcija v podjetju, naziv, zanimanja, itd.)
Raziskave trga in javnega mnenja
  • izvajanje anket, merjenje tržnih potencialov, navad, zadovoljstva kupcev, naklonjenosti volivcev, itd.

Optimizirajte svoje vire:

prepustite skrb za interakcijo s strankami našim strokovnjakom, vi pa se posvetite tistemu, v čemer ste najboljši. Naše 24/7/365 outsourcing storitve kontaktnega centra vam omogočajo fleksibilnost in postavitev odnosa s strankami na povsem novo raven komunikacije.

Vprašajte nas kako!