Okolje, v katerem delamo, ni brez razloga imenovano informacijska družba, za katero je značilna vedno večja hitrost izmenjave informacij in velika množica kontaktov. Pomembno je, da vsako podjetje najde zase najbolj optimalen način komuniciranja s svojimi strankami, ki je tako stroškovno učinkovit, kot tudi kakovosten in proaktiven.
V ProKontaktu verjamemo v zmagovito kombinacijo znanja, sposobnosti in posluha za naročnike. Vrsta let izkušenj, visoka raven strokovnega znanja in izkušenost agentov so zagotovilo za kakovostno izvedbo storitev.
Odločite se za ProKontakt in pomagali vam bomo povečati prodajo, podpreti aktivnosti direktne pošte, testirati neznane trge, razviti proaktivno komunikacijo z vašimi strankami, razviti dobre poslovne odnose in zagotoviti uspešno poslovanje.
Storitve odhodnega kontaktnega centra (24/7/365):
Primeri storitve odhodnega kontaktnega centra (24/7/365): | |
---|---|
Pospeševanje prodaje |
|
Direktna prodaja – telemarketing storitve |
|
Podpora prodajnim in poprodajnim aktivnostim |
|
Opominjanje – izterjava dolgov |
|
Ažuriranje baz podatkov |
|
Raziskave trga in javnega mnenja |
|
prepustite skrb za interakcijo s strankami našim strokovnjakom, vi pa se posvetite tistemu, v čemer ste najboljši. Naše 24/7/365 outsourcing storitve kontaktnega centra vam omogočajo fleksibilnost in postavitev odnosa s strankami na povsem novo raven komunikacije.
Vprašajte nas kako!