Vedno se trudimo dosegati odličnost v odnosu do vsake stranke.

Vedno se trudimo dosegati odličnost v odnosu do vsake stranke.

Zaupajte komunikacijo z vašimi strankami ProKontaktovim svetovalcem. Dovolite nam, da vam pomagamo pri vašem uspehu v obvladovanju kontaktov z vašimi strankami.

Preko 080 številke. Preko web chat kontakta. Preko emaila ali interakcije preko socialnih omrežij. Vse to in več so točke, preko katerih vaša stranka doživlja in spoznava vašo blagovno znamko. Pri tem so njena pričakovanja povsem jasna – želi si enotne uporabniške izkušnje, ažurnih informacij v realnem času, proaktivne podpore in prepoznavnosti njenega obnašanja ne glede na izbrani čas ali kanal komunikacije. Moti jih, če se na njihov klic nihče ne odzove, če vas večkrat kontaktirajo zaman. Razjezi jih, če jih telefonist brezciljno prevezuje in če nobena oseba ni pravi kontakt.

Ne glede na to, kako veliko je vaše podjetje – če želite biti uspešni, morate biti pri negovanju svojih kupcev boljši od konkurence. Morda niti ne veste, koliko potencialnih strank vas je zapustilo samo zaradi neprofesionalne komunikacije vaših svetovalcev ali koliko pomembnih klicev ste zgrešili, medtem ko ste bili zadržani na sestanku.

  Storitve dohodnega kontaktnega centra (24/7/365):

Primeri storitev dohodnega kontaktnega centra (24/7/365)
Info pomoč uporabnikom (splošne, produktne, storitvene in tehnične informacije za uporabnike in stranke)
  • posredovanje splošnih informacij o poslovnih enotah, odpiralnih časih, izdelkih in storitvah
  • informacije o izdelkih, posredovanje informativnih izračunov in ponudb
  • distribucija pošte, e-pošte in faks sporočil
  • WEB chat podpora
  • upravljanje interakcij preko socialnih omrežij
  • sprejem in obdelava SMS sporočil
  • sprejem in obdelava spletnih IP komunikacij
Info pomoč uporabnikom (splošne, produktne, storitvene in tehnične informacije za uporabnike in stranke)
  • sprejem klicev v primeru zasedenosti ali nedosegljivosti naročnika
  • podpora splošnim informacijam in posredovanje zahtevnejših primerov kontaktnim osebam naročnika
Sprejem reklamacij, pomoč pri opominjevalnem postopku
  • profesionalna obdelava in reševanje pritožb
  • pomoč pri opominih in zapoznelih plačilih
Sprejem naročil ali poprodajna podpora
  • sprejem naročil in podpora naročanju
  • podpora poprodajnim aktivnostim v smislu nudenja dodatnih informacij o produktu, naročanje montaž, itd.
Podpora marketinškim aktivnostim
  • info linija za informacije o produktu in storitvah, cross-selling in up-selling aktivnosti, itd.
  • vodenje nagradnih iger, zbiranje podatkov o klicočih, prejetih SMS sporočilih, kuponih …
  • izvedba telefonskih glasovanj
  • anketiranje
Najem storitev poslovne asistentke ali recepcije
  • storitve telefonskega receptorja oziroma poslovne asistentke

Optimizirajte svoje vire:

prepustite skrb za interakcijo s strankami našim strokovnjakom, vi pa se posvetite tistemu, v čemer ste najboljši. Naše 24/7/365 outsourcing storitve kontaktnega centra vam omogočajo fleksibilnost in postavitev odnosa s strankami na povsem novo raven komunikacije.

Vprašajte nas kako!