V današnjem okolju predstavlja resnično konkurenčno prednost zagotavljanje odličnosti v uporabniški izkušnji
V ProKontaktu to razumemo! Zato pri ponudbi naših storitev ne govorimo več zgolj o storitvah kontaktnega centra, temveč o ponudbi storitev »Customer Engagement Centra«.
Vaše podjetje upravlja interakcije s strankami preko različnih komunikacijskih kanalov – vključujoč: telefon, email, faks, chat, click-to-call, socialna omrežja, itd. Ne glede na vstopno točko stranke od vas pričakujejo ažurne in konsistentne informacije pri vsaki interakciji.
V ProKontaktu jim to lahko skupaj z vami zagotovimo! Izkušeni in strokovno usposobljeni agenti bodo vašim strankam ob podpori najsodobnejše COCOS Customer Engagement Platforme (CEP) nudili enotno, kvalitetno in odlično uporabniško izkušnjo ne glede na izbrani kanal ali komunikacijsko točko.
Storitve »Customer Engagement« centra (24/7/365):
Primeri storitve »Customer Engagement« centra (24/7/365): | |
---|---|
Storitve »multi-channel« kontaktnega centra: Svetovanje in podpora uporabnikom (»Customer Care« storitve) |
|
Podpora programom zvestobe |
|
Podpora CRM programom |
|