Naj bo središče vašega posla vaš kupec in naj se tako tudi počuti.

Naj bo središče vašega posla vaš kupec in naj se tako tudi počuti.

V današnjem okolju predstavlja resnično konkurenčno prednost zagotavljanje odličnosti v uporabniški izkušnji

V ProKontaktu to razumemo! Zato pri ponudbi naših storitev ne govorimo več zgolj o storitvah kontaktnega centra, temveč o ponudbi storitev »Customer Engagement Centra«.

Vaše podjetje upravlja interakcije s strankami preko različnih komunikacijskih kanalov – vključujoč: telefon, email, faks, chat, click-to-call, socialna omrežja, itd. Ne glede na vstopno točko stranke od vas pričakujejo ažurne in konsistentne informacije pri vsaki interakciji.

V ProKontaktu jim to lahko skupaj z vami zagotovimo! Izkušeni in strokovno usposobljeni agenti bodo vašim strankam ob podpori najsodobnejše COCOS Customer Engagement Platforme (CEP) nudili enotno, kvalitetno in odlično uporabniško izkušnjo ne glede na izbrani kanal ali komunikacijsko točko.

Storitve »Customer Engagement« centra (24/7/365):

Primeri storitve »Customer Engagement« centra (24/7/365):
Storitve »multi-channel« kontaktnega centra: Svetovanje in podpora uporabnikom (»Customer Care« storitve)
  • Omogočamo celostno vzpostavitev COCOS CEP, ki omogoča:
    • podporo interakcij stranke preko vseh komunikacijskih kanalov: telefon, web chat, video klic, email, faks, sms, socialna omrežja, pošta, itd.
  • Zagotavljamo izjemno in personalizirano uporabniško izkušnjo pri vsakem kontaktu, ne glede ali gre za:
    • tehnično in vsebinsko podporo uporabnikom,
    • pomoč pri urejanju naročniških razmerij,
    • posredovanje promocijskih in drugih aktualnih ponudb,
    • urejanje naročila ali reklamacije,
    • spremljanje zadovoljstva strank.
  • Pomagamo vašo stranko popeljati od zadovoljne do lojalne in najpomembneje: do postati advokat vaše blagovne znamke.
Podpora programom zvestobe
  • Pomagamo vam pri oblikovanju programa, ki bo v nagrajevani program vključil proaktivno sodelovanje vaših strank.
  • Nudimo informacije o ugodnostih v okviru programov zvestobe, uporabniškem računu, urejanju računa, itd.
Podpora CRM programom
  • Omogočamo celostno vzpostavitev COCOS CRM platforme, ki omogoča hitro implementacijo na najnovejši COCOS CEP infrastrukturi.
  • Skupaj z inteligentnim večkanalnim usmerjanjem, dodeljevanjem kontaktov na osnovi znanj agenta, poročanjem v realnem času in upravljanjem kontaktov preko poljubnega kanala (glas, email, telefaks, SMS, spletni klepet, socialna omrežja, dokumenti, itd.) daje našemu agentu 360-stopinjski vpogled v vašo stranko in s tem zagotavlja visoko personalizirane interakcije.