Hiter tehnološki razvoj ponuja vedno nove možnosti upravljanja interakcij s strankami.

Hiter tehnološki razvoj ponuja vedno nove možnosti upravljanja interakcij s strankami.

Dejstvo je, da bodo uspešni le tisti, ki bodo znali optimalno in kvalitetno upravljati svoje odnose s strankami. In dejstvo je, da se investicija v lastno, tehnološko vedno najsodobnejšo infrastrukturo marsikateremu podjetju ne izplača.

Zato v ProKontaktu svojim naročnikom poleg najema celostnih storitev kontaktnega centra omogočamo tudi najem IVR storitev in avtomatskih govornih storitev, ki jih lahko uporabite samostojno ali v kombinaciji s podporo agentov.

Pravilna zasnova glasovnega odzivnika vam omogoča zagotoviti podporo večjemu številu strank ob nižjih stroških. Ob tem pa se vam ni treba bati, da bi znižali zadovoljstvo strank. Ravno nasprotno! Dobro zasnovana lahko vašim strankam omogoča priti do željenih informacij hitreje in učinkoviteje!

Najem COCOS Self Services & Automated Services omogoča:

  • najem standardnih IVR storitev (storitve interaktivnega glasovnega odzivnika),
  • odgovarjanje na klice s pred-posnetimi avtomatskimi sporočili,
  • zbiranje podatkov o strankah preko IVR sistema,
  • izvajanje avtomatiziranih izhodnih kampanj, ki omogočajo pošiljanje personaliziranih obvestil o:
    • aktivaciji naročniškega računa,
    • opomniki sestankov,
    • raziskavah zadovoljstva,
    • izterjevalnem procesu, itd.
  • izvajanje telefonskega glasovanja (»televoating«),
  • oddajanje stanj števca ali uporabniških računov,
  • storitve virtualnega agenta,
  • itd.