Stranke želijo izbiro. Želijo imeti možnost kontaktiranja kadarkoli, od kjerkoli, preko komunikacijskega kanala po njihovi izbiri.
Uporaba ProKontakt outsourcing storitev pomeni poenostavitev upravljanja s strankami, kar nam omogoča tudi uporaba vrhunske tehnologije - COCOS Customer Engagement platforme (CEP).
COCOS CEP je najsodobnejša infrastruktura, ki omogoča prehod tradicionalnega kontaktnega centra v customer engagement center. Zagotavlja možnosti za podajanje odlične uporabniške izkušnje prek različnih kanalov in stičnih točk. Omogoča obdelavo večkanalnih komunikacij znotraj enotne platforme s popolnimi orodji za vodenje kampanij, izvajanje naprednih segmentacij in ciljno vodenje interakcij.
Infrastruktura kontaktnega centra ProKontakt je v celoti podvojena in dosega visok nivo stabilnosti in zanesljivosti, ki predvideva večnivojske "fall back" postopke. S certifikatom ISO 27001: 2005 smo zavezani tudi k izvajanju redno revidiranih postopkov za preverjanje in zagotavljanje varnosti sistema in informacij.
Nekatera orodja uporabljena v ProKontakt-u so: