Odlična uporabniška izkušnja se začne z odličnimi ljudmi - dobro usposobljenimi, da lahko obravnavajo potrebe vaših strank in zanje ustvarjajo dodano vrednost.
V kontaktnem centru ProKontakt delajo le najboljši ljudje! Usposobljeni v našem lastnem izobraževalnem centru Call.Center.College, kjer že vrsto let bogatimo svojo zakladnico komunikacijskih in tehnoloških znanj s konkretnimi primeri iz slovenske in tuje prakse.
Naši svetovalci razpolagajo s poglobljenimi komunikacijskimi znanji in veščinami, sposobnostjo sočasnega več projektnega dela in bogatimi znanji ter izkušnjami na področju upravljanja odnosov s strankami, proaktivnega komuniciranja in sočasnih interakcij preko različnih komunikacijskih kanalov.
Naša ekipa šteje več kot 70 sodelavcev, ki so strokovnjaki na svojih področjih in vam na razpolago.
Razvit lasten QCC program - program za spremljanje kvalitete dela.
Kvalitetno izvajanje storitev je za naše delo ključnega pomena. Pri tem sledimo smernicam:
Zavedamo se pomembnosti zagotavljanja informacijske varnosti, zato delujemo skladno z ustrezno varnostno zakonodajo skladno sistemu za upravljanje varovanja informacij - ISO/IEC 27001:2005.
Razvit sistem mesečnega nagrajevanja, ki vključuje poleg rezultatov QCC programa tudi druga merila, ki vplivajo na kvaliteto izvajanja storitev, in s tem kvaliteto dela.