POSTANITE DOSEGLJIVI NE GLEDE NA ČAS

POSTANITE DOSEGLJIVI NE GLEDE NA ČAS

V ProKontaktu smo dosegljivi 24/7/365 ->

Vi se odločite kdaj nas potrebujete:

  • ves čas ali samo po potrebi, kot podpora posameznim prodajnim ali trženjskim aktivnostim,
  • za pokrivanje presežnih interakcij, kot podpora vašim sodelavcem,
  • izven vašega rednega delovnega časa, s ciljem optimizacije stroškov delovne sile in še vedno zagotavljanja 24/7 podpore vašim strankam;
  • itd.
Kontaktni center je ključno stičišče vseh stikov med podjetjem in njegovimi strankami. Ne dovolite, da bi vam stranke uhajale h konkurenci le zato, ker njihovih sporočil ne prestrežete ali se nanje ne odzovete pravočasno.

V ProKontaktu obvladujemo vse najsodobnejše komunikacijske kanale ->

Vi se odločite na katerih mestih nas potrebujete:

  • telefonska podpora (preko 080 linije, click-to-call storitve, video klica,…),
  • email interakcije s strankami,
  • faks podpora,
  • sms komunikacija,
  • spletne klepetalnice (web chat,…)
  • podpora socialnih omrežij,
  • podpora urejanja dokumentacije (scan, pošta),
  • itd.
Optimizirajte vaše prodajne priložnosti s proaktivno komunikacijo prilagojeno vašim ciljnim skupinam.